110816



Godmorgon mina vänner. Idag känns det som en bättre dag, vaknade med lite mer energi och aptit på livet än vad jag hade igår, igår blev det verkligen inget vettigt gjort! Nu blir det att åka in till nkpg och handla någon del till tvättmaskinen som pappsen behövde (är jag inte en superdotter =P),  sedan blir det att luncha med syrrorna på thairestaurangen här i byn, mums vad gott det är!, och ikväll ska jag förhoppningsvis åka in till stan igen och träffa H.

#1 - - MAJJIN.SE - Nikon D3100 ♥:

svar: okej, tror jag också ska skaffa en sån, fast inte en exakt likadan som min morsa :P ska jobba idag, du då?



(min gamla blogg ---> http://majjin.se/)

#2 - - fannyjosefin (www.fannyjosefin.webblogg.se):

Tack!! jag hitta den faktiskt ihi:D

#3 - - BELLY ♥:

Sv: bara här på västkusten ;)



Vgd?

#4 - - FlizanLizan:

Sv: tack det gick skit bra :)

#5 - - Carl-Alfred:

Härligt, här med! :)

#6 - - Alexandra - Uppsalas största blogg:

sv: tack fina duu <3

#7 - - ellen:

detsamma!

alltbra?

#8 - - XTIO HUMOR på HÖG NIVÅ:

jo då bortsett från vissa saker :)

Är allt bra med dig annars då? Tänkte kolla om du var sugen på att vara med i min tävling idag. (men bara om du vill ha fina priser) Om du lägger till mig bloglovin och säger till mig i en kommentar i tävlingen att du är med. Då är du med och tävlar om 20 % PÅ SMYCKEN på HOPE DESIGN och en länkning på min blogg! Mer information finns på.

http://xtio.nu/2011/august/tavling-lagg-till-mig-pa-bloglovin-och-fa-20.html

#9 - - Camilla (carmella.se):

Hej,

Jag har nyligen startat företag och har min första bloggtävling där man kan vinna ett halsband från min webshop. Det vore jättekul ifall du ville vara med och tävla!



Länk till tävlingen:

http://carmellas.blogg.se/2011/august/tavling-1.html