Ny mobil



Idag tog jag mig äntligen i kragen och skaffade mig en ny mobil, det fick bli en HTC Desire S, jag pratade med en trevlig tjej inne på MediaMarkt och hon tyckte att den skulle passa mina behov perfekt så jag får helt enkelt lita på henne. Än så länge är denna mobil ett mysterie för mig med alla appar och grejer som man ska trycka på, jag har endast haft riktigt gamla modeller på mobiler förut, detta är faktiskt min första touch-mobil, kan ni tänka er det =P?

#1 - - Anonym:

Hoppas du haft en bra dag :)

var med och tävla i Dagens Blogg och visas för hundratals människor som besöker min blogg.

annars kika runt :)



http://emsinthebox.com/2011/august/utkast-aug-15-2011.html#comment



Puss o kram Ems :)

#2 - - ellen:

jo det är bara bra :)

#3 - - Magda ♡:

fin blogg!

allt bra med dig? :)

#4 - - XTIO HUMOR på HÖG NIVÅ:

jag hitta inga skor :( så får väl ta det när jag åker upp på min höst garderob runda. :)

#5 - - Nutjarin Nathalie Jw:

Snygg mobil! :)

#6 - - JOHANNA:

Kuuul! Skulle ocså villja ha en ny ! Lycka till med den!