#1 - - magda:

svar; härligt att höra!

jodå, med mig är det bra :)

#2 - - Sophie':

allt bra idag? :)

#3 - - Johanssons foto ♥:

svar: tack så mycket!

allt bra idag? :D

#4 - - Linn - Smilinggirls!:

Sv: Haha, jag bestämde mig också för en HTC så köpte en HTC desire S igår, vilket sammanträffande!



Tack så mycket, det värmer att höra! :)

#5 - - BELLY ♥:

Sv: varsegod! :)

#6 - - XTIO HUMOR på HÖG NIVÅ:

idag blir det gymmet och blogga typ. :) själv då? :)

#7 - - Ems. -Hägerstens största blogg-:

eller hur ;) leka med barn :P

#8 - - ellen:

sent svar... jag har träffat en massa kompisar, vad har du gjort? :)

kram

#9 - - FlizanLizan:

sv: haha tack :P

#10 - - thaipinnen:

sv; ja verkligen :)

#11 - - Nutjarin Nathalie Jw:

sv: jaa! :)

Min kompis köpte en likandan mobil igår :)

#12 - - Anonym:

voff !

#13 - - daniella:

svar: Tack!

Allt bra? :)

#14 - - Anonym:

Hej har du haft en bra start på nya veckan?:)

Just nu har jag 2 tävlingar i bloggen;



1. Vinn ett presentkort hos ingetsnack (underkläder för tjejochkille i läckra färger och varianter)

klicka här för att anmäla dig:http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/august/vinn-presentkort.html#comment



2. Vinn en sminkpalett med 88 skuggor från Upbrand.se! klicka här för att anmäla dig: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/august/utkast-aug-20-2011.html#comment

#15 - - Jossan:

Underbara låt! <33