Biokväll med älskling

God förmiddag mina vänner. Idag vaknade jag med en huvudvärk som inte är att leka med, känns som ett dussin små elaka dvärgar som sitter och bankar på mitt pannben, hoppas verkligen att de slutar med det snart! Det får bli en lugn dag idag, ska gräva ner mig i böckerna igen och se om jag kan få något vettigt gjort.
Gårdagskvällen var iallafall hur mysig som helst, först gick vi på grekisk restaurang med några kompisar och åt jättegod mat och sedan gick älsklingen och jag på bio och såg The Stig-Helmer Story, det var en riktigt gullig film måste jag säga men inte lika rolig som hans tidigare tyvärr. Hade önskat mig lite mer klassisk Stig-Helmer humor, men det finns en del ganska klockrena scener också så den är helt klart värd att se.
Hoppas att ni får en bra dag!/Jennifer
#1 - - Lotta Palm:

Den har vi också varit och sett:)

#2 - - Emmababy:

yess :D kramis

#3 - - Michelle♥:

SV: Taack!



Jag ska åka till visby och shoppa, dudå? :)

#4 - - maja o zoro:

sv; ja usch ! vissa djur blir helt förstörda... smäller dom mycket där din häst står?

#5 - - LOWA - En musikblogg:

SV: Trevligt, samma här! Fick allt jag ville ha ;)

Allt bra idag? :)

#6 - - hanna ♡:

man tackar du! :D

#7 - - David Andreasson - photo:

SVAR: Idag blir det slapp :)

Sjdå?

#8 - - fillan:

fin blogg!

#9 - - fillan:

fin blogg!

#10 - - MADDISENJ:

Vad ska du göra på nyår?

#11 - - julia:

haha hans filmer är så sköna ;)

#12 - - Emmy (whitesnowman):

sv;

vad trevligt att du tycker det, många som bor här klagar på att det är en jättetråkig stad, men den är väldigt fin om man ger den en chans faktiskt :)

#13 - - maja o zoro:

sv; tråkigt att höra :( dumt att dom säljer det...

#14 - - maja o zoro:

sv; ja precis, det är nice men bara runt 12 den sista december ;)

#15 - - Michelle♥:

SV: Okej, härligt :)

#16 - - t h a i p i n n e n ♥:

sv; jo det var toppen, självdå?:)

#17 - - MyzaaN:

åh vill också se den ;D



sv; jo jag vet inte så nice pris ;D därför det fick bli ett önske inlägg ;D

#18 - - Moa:

Sv: Jag har varit i stallet och fixat kaninen och sedan träffa bästavännen själv? :)

#19 - - kajsa:

sv: denna onsdag spenderade jag på stan och sedan hemma och bara tagit det lugnt!



vad ska du göra idag då? :D

#20 - - Emmababy:

Goddag. allt bra? kramis

#21 - - Marcus Å:

Jag har haft det riktigt bra också! När ses vi igen då? ;)

Kram

#22 - - Emmy (whitesnowman):

sv;

Nice! :D Det är en fin stad jodå ;)

#23 - - EMELIE LILJEBERG:

Godmorgon sötnos :)

allt bra idag?

#24 - - hanna ♡:

tack så mycket, snälla du! :D