Mellandagsrea

Usch vilket blåsväder,  det ser inte ut som att Dagmar ger sig än på ett tag. Men jag tvingade ändå ut mig själv i blåsvädret nu på förmiddagen. Jag var tvungen att lämna tillbaka en bok på bibblan och sedan gick jag faktiskt en sväng på mellandagsrean. Jag hittade en hel del faktiskt, fast att jag bara gick en liten kortis. Får se om syrrorna ville ta en tur i veckan också så jag kan kolla lite fler affärer =).
Nu blir det att sätta sig med näsan i böckerna och se till att plugga lite till det individuella arbetet vi ska lämna in efter nyår.
Hoppas ni har en bra dag trotts blåsvädret!/ Jennifer
#1 - - Maja o Zoro:

sv; min har varit bra :D



härligt med mellandags rea :D

#2 - - Moa:

Sv: Tack! :)

Jodå, den har varit bra tycker jag! Dindå :)

#3 - - Emmababy:

hihihi kramis

#4 - - Michelle♥:

SV: Tack detsamma till dig ! :D

#5 - - MADDISENJ:

jag hade en jättemysig och trevlig jul. du då?

#6 - - Emmy (whitesnowman):

sv;

Åh det ligger jättenära här jag bor, KAtrineholm :D Var faktiskt i Norrköping idag & shoppade! ;)

#7 - - David Andreasson - photo:

SVAR: Tack detsamma :)

#8 - - hanna ♡:

tack så mycket du! vi vann första 2 matcherna iallafall :D

#9 - - Nina:

snyggt! Älskar mellandagsrean ^^



Sv: haha verkligen inte :D

#10 - - Ida:

Härligt med lite mellandagsshopping!

#11 - - Ida:

▲ Ah, tack så mycket!

#12 - - kajsa:

kul med shopping :D

sv: jag hade en bra jul, hoppas att du också hade det!



kram