B-Day!



Idag fyller jag och min älskling 21 år =)! Och ja, vi fyller på samma dag, det är inget skämt! Imorse så väckte jag honom med frukost på sängen, jag är den morgonpigga av oss två så det fick bli mitt jobb om vi skulle ha någon frukost. Nu blir det att städa iordning lite i lägenheten och så hade jag tänkt att baka något till fikat senare. Vid klockan ett kommer min kära familj och släkt och firar oss.

Uppdaterar när jag får tid igen. Puss och kram/Jennifer
#1 - - Marcus Å:

GRATTIS till er båda! Det blev faktiskt en riktigt lyckad utgång igår på Puls som faktiskt var trevligt..

#2 - - www.lijaolsson.blogg.se en mode&foto-blogg kika in! :D:

hihi, ja det var den verkligen!



allt bra idag? kram<3

#3 - - Marcus Å:

Jasså, vilka ska du ut med då? :D

#4 - - Jossan:

Grattis!! <3

#5 - - evelina:

sv: ja men eller hur, allt bra med dig?