Bilder från igår

Igår hade jag en jättefin födelsedag, tack allihopa! Fick en massa roliga och fina presenter och mamma var här och gjorde världens godaste varma smörgåstårta. Det var också väldigt mysigt att fira denna dag tillsammans med min älskling, i vårt gemensamma hem. Här kommer lite bilder från dagen.









#1 - - www.lijaolsson.blogg.se en mode&foto-blogg kika in! :D:

jättebra! :D



allt fint idag?♥

#2 - - evelina:

jo det är bra med mig:) händer i veckan då?

#3 - - Marcus Å:

Låter trevligt! Du ska inte till Trappan till helgen då? ;)

#4 - - tess:

Frågan är vad jag gör för min på den där bilden? Haha, men det var riktigt trevligt. Pratade du med farmor sen eller? Blev hon lite ledsen för att hon hade missat? Det var längesen jag träffade henne nu :s

Pusspuss gumman! <3

#5 - - felicia:

vilken fin blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och skrammla ihop lite röster till mig.

kram