Snart smäller det!


Här kommer jag att tillbringa mycket tid de kommande tre åren!

Idag kom alla papper med information inför terminstarten den 22 augusti. Jag kan fortfarande inte fatta att jag ska tillbaka till skolbänken snart, det är med skräckblandad förtjusning måste jag medge. Om en månad är jag en SKA-are (Samhälls och Kulturanalysprogrammet), jag fick se schemat över de första två veckorna, nolle-p, och jag måste säga att det ser riktigt jäkla roligt ut, det är fest efter fest och en massa kul grejer som händer på campus så jag ser verkligen fram emot det.

Det jag är mest orolig för är att inte passa in, jag har alltid haft en rädsla för att bli lämnad utanför, antagligen för att jag var utfryst i min klass under i stort sett hela högstadiet. Det värsta som kan hända är att jag inte hittar några vänner som jag kan umgås med utan blir utfryst ännu en gång, men jag tror nog inte att så är fallet, dels är vi ju lite mer mogna nu och dessutom är jag mycket mer social och uttåtriktad än jag var på högstadiet, men rädslan finns där ändå.

Hur som helst så är det en helt ny värld som snart kommer att öpnnas för mig och jag är mycket spänd och förväntansfull inför min tid på universitet. Jag hoppas att det kommer att bli en kul och lärorik tid! 


Campus Norrköping, here i come!!! /Jennifer

#1 - - ellen:

följa varandra via bloglovin? :)

#2 - - Doris:

Hj (: fin blogg du har ! Läs & kommentera gärna våran :)

#3 - - X10 - En av sveriges mest uppdaterade blogg.:

kom igen nu, slutspurten innan kl blir tolv att få äran att vinna dagens blogg tävling. :) Vill du vara med så är det bara att gå in på min blogg och skriva att du är med och gilla inlägget på bloglovin. :) hoppas du haft en bra dag idag? Vad ska du göra ikväll då? :) PUSS

#4 - - ♥ majjin.se:

svar: ska snart dammsuga mitt rum :P

#5 - - Nutjarin Nathalie Jw:

sv; det är bra med mig också!:D

#6 - - hanna ♡:

tack så mycket! :)

#7 - - FlizanLizan:

sv: tack så mkt :D

#8 - - Rebecca - TÄVLING I BLOGGEN:

Det lät himla skoj!