A nightmare on Elm Street



Fy fasen vilken läskig film! Jag och syrran fick ett plötsligt sug efter att se en riktigt bra skräckis så vi åkte ner och hyrde den här filmen. Man har ju hört talas om filmen tidigare och även om den gamla filmen, så vi tyckte att det var på tiden att vi såg den. Jag har nu suttit uppkrypen i soffan med en kudde framför ögonen och varit livrädd i 95 minuter! Nu är frågan hur jag ska kunna sova efter att ha sett den här. /jennifer
#1 - - Jonnie:

fy vilken underbar dag du verkar ja haft :) åhhh freedy kruger e ju skitsnygg

#2 - - hanna ♥:

ja, haha ;D

#3 - - Veronica:

Tack =)

#4 - - hanna ♥:

bara bra, själv? :D

#5 - - Jonnie:

haha ja lite läskig e han, men ja tycker han e ganska cool

#6 - - lovisa:

vsv: va mysigt.D

#7 - - Marcus Å:

Har du tid i helgen eller nått? :)

#8 - - Marcus Å:

Absolut, söndag eftermiddag skulle passa för mig :)

#9 - - Jonnie:

haha okej :) ja tycker han e ganska söt :)

#10 - - Alexandra - Uppsalas största blogg:

sv. hihi ja visst är de gulligt :D

#11 - - lovisa:

SV: de berättar jag vid ett senare tillfälle, är inte riktigt klar:)

#12 - - Anonym:

Hej allt bra :) ? <3



Är den filmen bra :D ?

#13 - - Veronica:

Jag börjar jobba klockan fem ;) du?