BUS



Har suttit hela morgonen med Brun-Utan-Sol. Måste säga att jag tycker att resultatet blev riktigt bra, jämnt och inte allt för brunt utan naturligt. Ett stort plus med denna produkt var att den inte luktade så illa som andra kan göra. Ett minustecken var att det tog år och dar för det att torka!
#1 - - Eriica:

Vilken fin blogg du har!:)

kram

#2 - - Nathalie:

svar: Haha jätte roligt på konfa ja :P hosthost..

Heh tack tror jag :P

#3 - - Filippa:

sv: Det är när man så enkelt som möjligt ska teckna kroppshållningen på en person. Utan detaljer, man ska bara se hur personen står osv.

#4 - - Jossan:

hihi tack så mkt, jag älskar långkjolen! :D <3

#5 - - tjohej vad det går mellan pattar & lår!:

sv: tack & bock :)

#6 - - Filippa:

sv: Haha, ja vad bra :)

#7 - - ida:

aw tack :D

#8 - - Nathalie:

svar: Jag åt nyss våfflor och ska nog ta och plugga lite biologi eftersom jag glömde so boken i skolan ;s

Du själv då? :)

#9 - - evelina:

sv: jo men det är fint med mig:) hur äre själv?

#10 - - maja:

Ska definitivt prova den! Ja, det är superskönt att man kan börja springa utonhus nu. Känns mycket roligare än det där förbaskat tråkiga löpbandet:)