Min lördagkväll



Igår efter middagen med Isaks pappa och hans kompis, som för övrigt var den godaste middagen jag ätit på länge, så gick jag hem till lägenheten och lade mig i soffan med Desperate Housewifes och en liten skål med godis. Jag måste erkänna att jag först tyckte ganska synd om mig själv som fick tillbringa lördagkvällen själv medan min pojkvän var på fest, men när jag väl krypit ner i mina mysbyxor och svept vårt tjocka härliga duntäcke omkring mig så kom jag på bättre tankar. Det här med ensamma myskvällar är inte så tokigt som de flesta tror! /Jennifer
#1 - - Malin:

vi bråkade så mycket den senaste tiden.. jag tror inte han nångonsin kommer tillbaka till mej.. jag mår så sjukt dåligt, min dag består av kolla om han har skrivit något på facebook, tårar, sängen och mera tårar.. jag vet jag är ung.. men har aldrig älskat något så här mkt..

#2 - - Z i r r e s ♥:

ojdå!.. ;o

#3 - - Katja:

Hejsan, du ser ut å ha haft en toppenlördag :O) Tack så snäll du är :O) Ha en toppenmåndag!