11-05-28



Idag har jag stått på Färgargården inne i Norrköping och sålt Oriflameprodukter. Det har väl gått lite sådär, men det har varit väldigt blåsigt och kallt så det har inte varit så mycket folk ute tyvärr. Men lite har vi sålt och om inte så är det faktiskt riktigt roligt att stå sådär på marknader. Nu är jag hemma i värmen igen och försöker tina upp mina stackars fötter. Hoppas att ni haft en härlig lördag och att ni får en awesome kväll! /Jennifer

#1 - - Fredrika:

SV: verkligen! har du haft en bra dag annars då? :)

#2 - - Nathalie:

svar: Aha vad skoj :P Okey, men de händer väl nåt roligt sen för dig :)

#3 - - daniella:

Hej söta bloggläsare! Förlåt att jag inte har svarat på din kommentar men jag har varit väldigt upptagen men från och med idag ska jag svara på dina kommentarer och blogga mer! ;)

Tack för ditt tålamod ! Allt bra? :D

#4 - - Marcus Å:

Jag sitter med lite kommentarer nu. Igår var jag på trappan med en polare men idag blir det IFK, vad ska du göra då? :)

Kram

#5 - - Nathalie:

svar: Tack så mycket! :)

#6 - - Nathalie:

svar: Varit i skolan bara. Du själv då?