My little pony


En äldre bild på mig och Manolito


Nu har jag precis kommit hem efter en helt underbar ridtur på min älskade häst Manolito, jag och syrran tog en riktigt mysig tur runt gärdena här hemma och det är så vackert och fridfullt såhär års att jag skulle vilja rida runt där hela dagarna, när jag sitter på hästrygge är det som om alla mina bekymmer är som bortblåsta och man bara njuter. Tänk att ett djur kan få en att känna så, det är ganska häftigt ändå!

Men nu är jag hemma igen och det är dags att laga lite mat. Hoppas att ni haft en bra start på veckan! /Jennifer

 

#1 - - Fredrika:

SV; joda det har vart bra :)

#2 - - Marcus Å:

Det behöver man verkligen! En bloggfika nästa vecka eller? ;)

#3 - - Jossan:

sötnosar jao! :D

#4 - - Katja:

Här är allt toppen :O) Sj då? Vad blev det för mat idag?

#5 - - sannalitens.blogg.se:

Svar: Okej vad roligt :) Jag läääängtar så himla mycket till semestern nu! Gör inte du?

#6 - - lovisa:

allt bra?:D

#7 - - Maja:

fin!

#8 - - Jonnie:

gullig häst :)

#9 - - t h a i p i n n e n ♥:

sv; hih ija det tycker jag med :D