Time flies

Jag kan inte förstå hur veckorna kan gå så fort när varje dag känns som en evighet. Nu är det fredag igen och jag har inte gjort något vettigt alls under veckan, ja jobbat förstås men det gör jag ju alltid. Nej jag måste verkligen hitta något sätt att pigga upp mig, denna vecka har om möjligt varit ännu jobbigare än förra och vissa dagar har jag bara lust att gräva mig ett hål ute i trädgården och gå i ide i några månader. Men nej nej, så får jag inte tänka. Jag måste tänka positivit och blicka framåt, mot ljusare tider! Nu är det iallafall helg. /Jennifer
#1 - - Nathalie:

svar: I helgen vet jag inte vad jag ska göra. Idag har jag iaf varit på gården med Julia å nu är jag hos Jimmy :) Vad ska du göra i helgen då? :)

#2 - - Fredrika:

SV: idag har jag varit i skolan, pluggat och ikväll ska jag bara ta det lungt :) dudå?

#3 - - Jossan:

jag ska se till att muntra upp dig! :D <3

#4 - - Marcus Å:

Göteborgsvarvet... Händer i helgen? :D

#5 - - Fredrika:

SV: nej det är verkligen inte konstigt! ;)

#6 - - Fredrika:

SV: nej verkligen inte , hoppas hon inser det själv snart! :)