Morgonmys

Godmorgon mina vänner! Idag vaknade man till regnrusk och elände, inget roligt alls, har en lång dag framför mig så jag måste se till att peppa ordentligt.
Igår var jag som sagt på stan ett litet tag och kollade julklappar, lite hittade jag allt, och så fick inhandlade jag även en adventsljusstake till lägenheten. Kände mig lite kreativ sådär och jag måste säga att jag tycker den blev himla fin =).
Nu ska jag gå och sätta på min en varm kopp te och göra iordning lite frukost. Sedan ska jag sätta igång och plugga lite igen.
Hoppas att ni får en bra dag mina kära vänner! /Jennifer
#1 - - malinsfotoblogg.se ♥:

svar: ja men precis :(



tack!

#2 - - Michelle:

SV: Tack detsamma! :)

#3 - - Maria - mamma till Liam ☆:

åh vad fina ljus :)

#4 - - EMMAS!:

nice :D går i östersund=) kram

#5 - - malinsfotoblogg.se ♥:

NYA BLOGGEN → http://maaaliinn.blogg.se/

#6 - - emma:

godmorgon, allt bra? :*

#7 - - FlizanLizan:

sv: e typ nästan frisk nu så ska till praktiken i morron :P

#8 - - DIANA ÖSTERBERG:

Hej, allt bra med dig? :)

#9 - - Rebecka Björkander:

sv: hej på dig med! :)

idag blir det hem till en kompis som är ensam hemma i ngr dagar nu, sen blir det väl lite plugg, sen ikv har jag dansträning! självdå? :)

kram

#10 - - Zandra:

Ha en bra dag! :)

#11 - - FANNY (::

Så mysigt :) gillar din header

#12 - - isabella:

allt bra? :)

#13 - - a'p h o t o g r a p h y:

sv. tack :D

#14 - - M':

sv: har gått i skolan ;) sj?

#15 - - Molly Bergström, UPPSALA:

Hoppas du får en fortsatt bra onsdag :D:D

#16 - - HANNA:

sv: tack så mycket !:)

#17 - - Alina:

ha en fin kväll!=)