Time for school

Nu har jag druckit upp mitt te och svarat klart på alla era kommentarer. Det dags att dra sig bort till skolan för handledning!
#1 - - haidisblog ▲:

SV: hihi tack detsamma :D

#2 - - malinsfotoblogg.se ♥:

svar: näe, det är skit jobbigt! jag gör det!

#3 - - Rebecka Björkander:

sv: jag med! :)

kram

#4 - - alicia:

Hej! :)

Va med och tävla om att bli veckans blogg ;)

Länk: http://llican.blogg.se/2011/november/veckans-blogg-p.html#comment

Kram <3

#5 - - Molly Bergström, UPPSALA:

Morrnmorrn =)

Önskar dig en riktigt bra tisdag!

Kraaam

#6 - - enya:

Sv; Härligt! :D ja min var super!



händer någe speciellt i veckan? :)

#7 - - Maria - mamma till Liam ☆:

gott med te :)

#8 - - M':

gott i skolan, sj? :)

#9 - - Bodypalace:

=)

#10 - - EMMAS!:

jo de är toppen :D

ska vi följa varann via bloglovin?:D kram

#11 - - Louise (Foto & Vardag):

Hej!

Fin blogg du har :)



Jag tänkte bara tipsa om en sak som jag inte vill att du ska missa!

Jag kommer ha en julkalender i min blogg, du kommer kunna vara med i tävlingar, få tips och massor av annat skoj! :)

Missa inte chansen!



Julkalendern startar såklart den 1 december och håller på till julafton den 24!



Hoppas vi "ses" i min blogg, kram!

#12 - - hanna ♡:

tack du ! :D

#13 - - Michelle:

SV: Jadå, din då? :)

#14 - - a'p h o t o g r a p h y:

allt bra med dig ? :D

#15 - - ttheresebjörkman, :):

svar;

min helg har varit toppen, har varit med min pojkvän!: )

har ni fått snö ännu?:)

#16 - - HANNAH / SPOINK:

sv: hahah samma här ;) hellre kamel än krokodil :D

#17 - - HANNA:

sv: tack så mycket! :) hur har dagen vart?

#18 - - thaipinnen:

sv; jo den har varit bra,dindå?:)

#19 - - vadfanskajagheta.se:

Hej :) Just nu har jag en tävling där jag lottar ut ett par UGG's, det finns massa fina modeller och färger ;) det skulle vara jättekul om du var med!

Klicka bara på länken här under för att komma till tävlingen :)

http://vadfanskajagheta.se/?p=5470

#20 - - jossan:

Hihi så lite så :)<3

#21 - - Amanda Matanovic:

svar: Det är bara bra med mig, vad gör du? :D

#22 - - Emelie:

Sv: haha så sant! =D

#23 - - Jossan och Ida:

om du vill vara snäll så får du jättegärna titta på våran nya youtube-video på vår blogg och säg vad du tycker: http://jodas.blogg.se/2011/november/1a-advent.html#comment kram!

#24 - - BELLZOR:

Följa varandra via bloglovin'? :) Säg till när du lagt till mig isåfall så lägger jag till dig direkt efter! Kram <3