Iväg till jobbet



Idag blev det upp vid sju, duscha, äta frukost och iväg till skolan. Det är så skönt att gå upp i tid och veta att man faktiskt ska göra lite nytta under dagen!  Som tur är så var det inte så mycket vi skulle göra med skolarbetet, det var bara att rätta till lite småsaker, så nu blir det iväg till bussen för att åka till Sörping och jobba på bageriet resten av dagen.

Hoppas ni får en bra start på veckan!/Jennifer

#1 - - Anonym:

sv - typ inget, sj ? :)

#2 - - Anonym:

sv- aha ok :)



DU MED!

#3 - - ewelinann:

jobbigt med skola! själv har man lov :D

#4 - - Malin:

Åh va roligt att jobba på bageri :)

Sv. Tack!

#5 - - Fredrika:

SV: min helg har vart rätt lugn, har försökt att friskna till lite :)

#6 - - Claudia:

Haha tycker du :)?

#7 - - Veronica:

Ja verkligen =)

#8 - - Sigrid:

Sv; ja jag har höstlov!:) Har du?

Jag var med min farmor och nu ikväll har jag varit uppe på Globens topp, Skyview:) Vad har du gjort?:3 kram