Drömklänningar

 
 
Jag hittade en rolig sida via Facebook häromdagen med en massa fina bröllopsklänningar. Jag har än så länge inte hittat någon som jag verkligen fastnat för, men jag vet nog ungefär vilken stil jag skulle vilja ha på den. De här två exemplen är verkligen i den stilen jag kan tänka mig. Sedan är det bara att träna som en tok så att man passar i en sådan!
 
Det är så mysigt att klicka runt och titta på klänningar, buketter, dukningar och håruppsättningar och veta att om två-tre år så är det jag som kommer att få ha allt det där. Känslan av att jag ska få gå altargången fram till mannen jag älskar, med vårt barn sittandes på första bänkraden, och att få lova varandra att det ska vara han och jag för alltid är helt obeskrivlig. Åh vad jag längtar! /Jennifer
#1 - - felicia:

svar: ja, men verkligen :). Den var bra.

#2 - - Jossan:

Oh längtar!
jaa det låter super med pluggdagar, just för tillfället är det ju rätt soft för min del men sen när alla prov kommer o så tycker jag verkligen vi ska boka in några såna! :D <3

#3 - - Angelina:

sv: jo tack det hade jag :)

#4 - - Anonym:

sv. Ja det är en spindel.

#5 - - Anonym:

sv. ja det är en spindel.

#6 - - BATT:

håhå jag meed hihi! :D

#7 - - kajsa:

åh så fina klänningar!!

sv: det känns bra att ha börjat gymnasiet! jag är lite nervös för allt är nytt och jag känner ingen, men det verkar vara en bra klass jag hamnat i, och jag trivs! och skolan verkar jättebra :)

#8 - - Tuva:

jag-finner-inte-ord-för-hur-vacker-den-understa-klänningen-är!
Visst är det kanske tio år kvar för mig, men visst måste det vara underbart att gifta sig! <3