Hemma dag

Godmorgon mina vänner! Idag har jag inga föreläsningar på schemat så idag får det bli en pyssel dag här hemma, städning, tvätt och målning står på listan. Det finns fortfarande lite i köket som ska målas så det är tanken att jag ska ägna mig åt och som sagt, eftersom att vi inte bott hemma på en vecka så är det lite dammning och damsugning som behövs ta itu med också. I eftermiddag kommer min vän Sophia hit från Linköping så då blir det fika och säkert en tur på stan, kanske kan se om man hittar lite nya gardiner till köket. Och senare ikväll blir det nog en tripp till Söderköping. Min älskling ska iväg och fiska med syrrans sambo så då kan man ju passa på att umgås lite med familjen./Jennifer
#1 - - Angelina:

sv: jaa! tack!! :D

#2 - - It's just moi!:

mysigt!

#3 - - Angelina:

sv: jaa :) haha okej :P tack! :)

#4 - - altin:

snygg blogg:)

#5 - - felicia:

svar: haha, ja hon ser inte ut att vara en dag över 25 :). Men de är väl positivt när man börjar bli över 30 antar jag.
Jodå, den var bara bra, din helg då?

#6 - - BATT:

blir mest skola, själv? :)

#7 - - Anonym:

sv. Jag har inte gjort mycket i veckan :) själv?