Måndag = Nystart

 
Vad härligt det känns med en ny vecka, jag vet inte varför men den här veckan ser jag fram emot. Kanske beror det på att vi bor hemma i lägenheten igen, kanske för att jag nu gått halvägs i graviditeten eller så är det den friska höstluften som gör det. Kanske är det blandningen, men hur som helst så känns det lite som en nystart. 
 
Idag har jag varit och fikat med en av mina absolut bästa kompisar som jag inte träffat på år och dar, det var så skönt att få prata ut lite. Efter det var jag på föreläsning och sedan blev det hem och packa upp och städa lite i lägenheten. Nu sitter jag och väntar på att min kära syster och hennes familj ska komma, pojkarna skulle väl iväg och köpa lite fiskeutrustning och vi tjejer ska baka paj och laga mat. Könsroller? Inte då! 
 
Hoppas ni har en riktigt härlig start på veckan! /Jennifer
#1 - - BATT:

ja tack, det har jag , kram <3!