Hjärta från mitt hjärta

Jag har ju helt glömt bort att lägga upp det underbart vackra smycket jag fick av min fina sambo i födelsedagspresent. Så glad att jag hittat en pojkvän med så bra smak, han vet precis vad jag vill ha=P. Tack tack och åter tack min älskade älskling! <3 /Jennifer
#1 - - E M M E L L Y:

sv: ja, det kan vara uppfriskande! jag gjorde det lite i somras ;)

#2 - - Linda:

va trevligt:d jag ska vara chilla;D du?

#3 - - Solin (solinjamil.blogg.se):

Sv: Ja precis, men snart kommer det nog till htc också! :)

#4 - - SARAH CARLSTEN:

Hoppas du haft en bra onsdag! :D



/ http://sarahcarlstens.blogg.se ;)

#5 - - Alicia Blomqvist:

Fin blogg! Hur mår du?

#6 - - nora:

Jo det e bara bra, vad händer i veckan?

kram

#7 - - Sannalitens.se:

Hej! Gör du bloglovin-byten? I så fall kanske du vill göra med mig? :) Om du vill de så är min länk här: http://www.bloglovin.com/sv/blog/2681438/sannalitensse Lägg till mig och skriv vilken följare du blev(nummer alltså) och skicka med din direkt-länk så lägger jag till dig på direkten! :) Hoppas allt är bra annars? :)

Kramar!

#8 - - naxo - bloggen med tips!:

sv: samma här :D har du haft en bra dag?

#9 - - Nettez:

sv; jajamänsan, har varit i stan dd? :)

#10 - - EMMAS!- alltid tävlingar:

vilken fin :D

#11 - - Maria [Fotoblogg]:

sv. Vad avundsjuk jag blir ;) Själv har jag flera mil till närmaste badhus

#12 - - alicesivertsson.':

Supersnygg blogg. :)

#13 - - Anonym:

sv: det är bra nu tack :D provet gick skitbra så att det är skönt. händer ikv då`?

#14 - - Carro - http://four.blogg.se/:

sv: tack!

Haft en bra dag? :)

#15 - - Moa ✿:

vilket fint! :)

#16 - - RandomAnonym-:

Jag kommer vara borta mellan torsdag kväll-måndag efter skolan. = ingen bloggning!:( Så jag fick en ide.. Att mina läsare skulle få göra ett inlägg! Det skulle vara kul ifall du ville göra ett inlägg i min blogg! Enkelt & kul.

Läs inlägget här: http://randomanonym.blogg.se/2012/february/gastblogga-i-min-blogg.html#comment

#17 - - hanna:

gud vilket fint! :)

#18 - - Anaiiswilson:

Verkligen en riktigt fin header du har !

Jag har precis haft en dag full med randomness , kolla in min blogg så förstår du ^^

Kram

#19 - - Ellinore:

Hejsan :)

Det är bara bra,själv då?

#20 - - hanna ♡:

tack du! :D

#21 - - Simona:

sv: tack desamma! :D

#22 - - Hanna:

Åh vad fint! :)

#23 - - esela:

Ååååh, vilket fint!!!

#24 - - Ida:

Jätte fint !



Skönt med första mars idag, snart officellt vår.. =)



sv: Konditionen är snart tillbaka..

#25 - - Alicia Blomqvist:

Jag mår bara bra tack! Firar fyra månader med pojkvännen idag.. :)

Vad ska du göra idag? :)

#26 - - Lina S:

Så fint!!