Vår i hela kroppen

Åh vilket underbart väder vi har idag, varmt och soligt. Det är faccinerande vad vädret kan göra för humöret också, jag är hur glad och pigg som helst idag. Kom precis hem från en förmiddag med gruppen, vi har gjort klart arbetet som ska skickas in imorgon. Men jag känner inte för att sitta inne denna eftermiddag så det får nog bli att ge sig ut på en liten promenad tror jag. Har våren kommit till er också mina kära vänner? /Jennifer
#1 - - Mandy - En Musikblogg:

oj wiii tack :D välkommen att kika tillbaka snart. fler låtar på gång. vill du höra fler finns jag här: http://www.hitquarters.com/MandyBeem xx

#2 - - Solin (solinjamil.blogg.se):

Sv: Okej kul! :) Just nu sitter jag och äter sallad+svarar på kommentarer♥

#3 - - olivia:

åh älskar oxå vädret :')

#4 - - Anonym:

Kommentera gärna inlägget på bloggen! :)

#5 - - Maria [Fotoblogg]:

sv: kan tänka mig det, önskar vi också hade ett badhus i närheten ;) Tack så jätte mycket.

#6 - - Linda:

solat och sånt;D du?

#7 - - naxo - bloggen med tips!:

allt bra? :D

#8 - - Annika - drömmen om 11 barn:

Hej där. Var ett tag sen jag skrev nåt nu, har haft lite av en bloggvila och bara skrivit nån gång om dagen - men nu kommer jag ifatt ;) Allt bra med dig? :)

#9 - - Alle:

Skiiiit fin blogg!! Skulle du vilja göra ett bloglovin eller länkbyte? :))

#10 - - nora:

Hej!

Allt bra? Snygg blogg!

kram