After Eight Cupcakes



Ingredienser
3 ägg
2 1/2 dl socker
1 tsk vaniljsocker
50g smör
1 dl gräddfil
2 msk kaffe
3 1/2 dl vetemjöl
2 tsk bakpulver
4 msk kakao
1 nypa salt
100 g mörk choklad
24 after eight plattor
Gör såhär
1. Sätt ugnen 175 grader
2. Vispa ägg, socker och vaniljsocker pösigt
3. Smält smöret och tillsätt gräddfil och kaffe
4. Blanda vetemjöl, kakao, bakpulver och salt och vänd ner det i smeten.
5. Hacka chokladen grovt och smält den i ett vattenbad på spisen
6. Vänd ner chokladen i smeten
7. Placera stora muffinsformar på en muffinsplåt och fyll formarna till 2/3 med smet
8. Bryt en after eight och tryck ner i varje cupcake
9. Grädda i mitten av ugnen i ca 15 minuter.
#1 - - Molly Bergström, UPPSALA:

Ditt är också mums ;)

nja sådär, själv?

#2 - - frida-four:

sv: hihi :)

#3 - - Mandis:

Men oj vad mumsigt! måste verkligen testa!!

Smakade dom bra? :)

#4 - - Isacs Mamma:

Jo men tack de e fint sj?:P

#5 - - Ida:

sv: Vart ingen bio ikväll tyvärr.. =( får bli nästa vecka..



Guud vad sugen jag vart på muffins !!



#6 - - Johanna:

Lät intressant!



oh detta såg gott ut :)

#7 - - LOWA - En musikblogg:

Så söta formar! :D

#8 - - IsaMarie - Fotografi:

Haha det är sant:D



Det där receptet lät riktigt gott. Måste jag lägga på minnet!

#9 - - Marcus Å:

Jo, tack det är bra med mig också. Kan du inte bjuda på detta? ;)

#10 - - SOCKERLOLLO:

mhm så gott!



Sv; fin tack, har du planer inför denna torsdag?

#11 - - tess:

DEM VA SÅÅÅ GODA :D hihi, mamma & pappa fick två, men sen tog jag hem två med till mig & sambon. Hihi, muuuumma! <3