Workout

Tumblr_lxviy76jfv1qmicymo1_500_large
Tumblr_lwlckgd5my1r41miqo1_500_large
Godmorgon mina vänner. Nu har det varit lite dött här på bloggen ett tag igen och det har haft sina anledningar. Men nu är jag på banan igen och ska försöka uppdatera lite oftare! Idag på morgonen slängde jag min träningsväska över axeln och pallrade mig iväg till gymmet. Det var två veckor sedan sist så det var verkligen välbehövligt, latmasken har fått styra mig nu ett tag men nu är det slut med det!
Idag blir det iväg till skolan en sväng, först föreläsning och sedan grupparbete. Efter det funderar jag starkt på att gå och sola lite, får se om jag får med mig min kära vän Therese kanske. Annars blir det hem och städa lite. Är så sugen på att få lite vårstädning, fast att det bara är januari!
Hoppas att ni får en riktigt bra dag! /Jennifer
#1 - - Ida:

Oh den kroppen skulle jag inte säga nej till, grymt snyggt!

#2 - - Maria - mamma till Liam ☆:

skönt med träning :)

#3 - - Agnes:

SV: Hejhej :) Det är bara bra med mig, självdå?

#4 - - HANNA:

sv: det är bara bra med mig :D

#5 - - Ellinore:

Tack!

Det är bara bra här idag,själv då :)?

#6 - - Emmababy:

tack <3

#7 - - Annika - drömmen om 11 barn:

Sv Jodå , det är kanon med mig. Precis kommit hem från gymmet :D Vad har du gjort idag?

#8 - - Michelle:

SV: hej, jadå :) du?