26 Juli

Nu har värmen verkligen kommit Sverige, äntligen får vi väl säga. Synd bara att man jobbar hela veckorna så man inte kan ligga på stranden och njuta istället. Men så är det, tur att man trivs på jobbet! Nu sitter jag hemma i en kokhet lägenhet och tittar på medans min kära sambo spelar tv- spel. Ska vänta på att det blir lite svalare ute och sedan ska jag ta mig en promenad innan jag går och lägger mig. 
 
Mycket gammal bild på mig och Sophia
 
Efter jobbet idag åkte jag till Linköping och träffade min gamla kompis Sophia som jag inte träffat på nästan två år! Det är synd att man glider ifrån varandra så lätt. Men det är väldigt skönt med vänner som man, trotts att man inte setts på två år, kan känna att man kan prata om allt med. Sådana vänner gillas starkt! Vi får se till att det inte tar två år innan vi ses nästa gång igen. /Jennifer