Bröllopsfrisyrer

Godmorgon mina vänner. Inatt hade jag en sån härlig dröm om vårt framtida bröllop, det var precis så som jag önskar det kommer bli med bara de nära och kära, sommrigt och romantiskt. Fast att bröllopet nog blir uppskjutet ett år på grund av bebisen i min mage så kan man ju fortsätta planeringen. Lite extra tid till planering är nog bara bra, jag vill ju att det ska bli perfekt! 
 
I drömmen hade mitt hår växt ner till halva ryggen och jag hade en helt fantastisk frisyr med blommor och lockar. Jag vill inte att mitt hår ska se speciellt fixat ut, utan mer naturligt och romantiskt. Jag hittade lite bilder som passar ganska bra in på den beskrivningen.
 
 
 
#1 - - Jossan:

Oh snuttis så fint! Jag läängtar! :) <3

#2 - - Nathalie:

Åh så himla mysigt med en liten bäbis och bröllop vartefter, grattis!! :)