Min fina familj!

Godmorgon mina vänner. Ja jag hade ju trott att eftersom att jag gått på sommarlov så skulle jag ha en massa kul att skriva här på bloggen men så blev icke fallet tyvärr. Det har varit kaos i huvudet nu ett tag och jag har inte alls haft ro till att skriva. Men idag ska jag ändå uppdatera er med lite smicker till min underbart fina familj som jag och fästmannen spenderade gårkvällen hos.
Min yngsta lillasyster Jossan slutade ettan på gymnasiet igår och det var vi såklart tvungna att fira, så när Henke kommit hem från jobbet åkte han, jag och Tessan till Söderköping och åt middag hemma hos mamma och pappa. Och eftersom att det faktiskt var skolavslutning så hör det ju till traditionen att ta en glass på smultronstället också.
Det var längesedan vi alla sågs och hittade på något, så det var otroligt trevligt. Synd bara att Tessans sambo var tvungen att jobba, men de två ska vi ju träffa midsommar också.
Idag blir det iväg till Söderköping igen faktiskt, men denna gång för arbete, dags att ställa sig bakom disken på Jannes Hembageri igen. Det ska bli väldigt trevligt, och vi lär ha fullt upp med alla skolavslutningar och studenter som springer ut idag! Grattis till er! /Jennifer
#1 - - The Swedish-Hungarian Blog:

Åh, vad kostar marsinapnglassen?

Jag undrar, eftersom det var så länge sen jag åt där. Priserna har säkert gått upp. :P

Svar: Oj jag kommer inte ihåg riktigt, men 110 eller något tror jag =P. Dyrt men supergott!
Jennifer