LCHF!

Hej mina vänner. Idag är det en stor dag! Jag och älskade startar ett nytt, hälsosammt och lyckligt liv med LCHF. Igår var vi på Willys och storhandlade hem en massa nyttigheter och jag köpte även på mig två bra böcker fulla med inspiration och recept så det här ska vi nog klara ska vi se! Jag är supertaggad och jättespännd på resultat, jag har 15 kilo att gå ner så det är bara att sätta igång. Är det någon av mina fina läsare som äter LCHF? /Jennifer
#1 - - Ellinor fredriksson:

15 kilo!? Är du inte klok, du lär ju inte finnas kvar då :P

Men kul med ny inspiration matmässigt!



Go girl, Lycka till :)

#2 - - Therese Ekendahl- hästar, 1D, FOTOTÄVLING PÅGÅR!:

sv: ja de e verkligen kul!:P

hoppas du får en underbar dag!!

#3 - - EMMAS!:

sv: jag ser på tv just nu, dudå?:D

#4 - - E M M E L L Y:

Vänner har provat det LCHF och de har börjat typ glömma saker, huvudet har inte fungerat som det ska för hjärnan behöver kolhydrater :/

sv: Ja det gör hon! Tack detsamma! ;)

#5 - - who?:

Hej!

tävlingen är på börjad.. om du vill ha 500krs presentkort på H&M så går du bara in på min blogg och kommenterar jag är med!

pusshej och hoppas du är med! (Y)

#6 - - Jennifer - Fotoblogg:

SV: Tack! Har varit med två kompisar hela dagen!

Själv då? :)

#7 - - Annika - drömmen om 11 barn:

Jag har testat LCHF, liksom många av mina bekanta - alla med samma resultat. Stillastående alternativt viktuppgång. Samt att den info jag fått ang. LCHF gör att jag inte kommer testa igen ;)

Men önskar dig lycka till :)

#8 - - Carro - http://four.blogg.se/:

sv: Tack!

Önskar dig en grym lördag! :D