Smooth Hands

Får ni som jag torra och nariga händer när det är lite kyligt ute? Jag har hittat botemedlet. Igårkväll smörjde jag in mina snus torra händer med cremen Swedish SPA Night Renewal Hand Cream från Oriflame (fick i goodiebagen) och när jag vaknade var mina händer lena som en babyrumpa! Ett stort plus för att den luktar så underbart gott också. Testa själv vetja! /Jennifer
#1 - - fyllan:

den ska jag nog testa! snygg förpackning också ;)

#2 - - E M M E L L Y:

sv: =)

Jag ska gå till skolan (hm ...), sen till en kompis och efter det till centrum ;)

Vah hitta du på då??

#3 - - LINNÉA FLYSTAM:

SV: Nej, är inte någon expert jag heller.. Tack detsamma! :)

#4 - - Thessan:

ska jag nog testa, mina händer är torra så de går sönder av allt vatten å handsprit på jobbet

#5 - - EMMAS!- alltid tävlingar:

sv: japp :D allt bra idag?:D

#6 - - Josse:

Svar: Självklart! Dura? :)

#7 - - Carro - http://four.blogg.se/:

sv: tack!

Haft en bra dag? ^^

#8 - - MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA:

Önskar dig en fin fredagskväll med en massa mys! :)

#9 - - Louise - Flyttar till Turkiet:

önskar dig en fortsatt underbar fredag :)

#10 - - HANNA:

sv: detsamma :D

#11 - - hanna:

hoppas du får en bra lördag !:)

#12 - - Annika - drömmen om 11 barn:

Sv Ja sånt där är bara jobbigt, drömmar också... jobbiga och hemska drömmar alltså. Det sätter sig i huvudet på en :(

#13 - - Louise - Flyttar till Turkiet:

allt bra idag? :)



anmäl dig gärna till min dagens blogg :)

direktlänk: http://exoticious.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-1.html#comment



Ha en bra dag!

#14 - - Louise (Foto & Vardag):

Hoppas du får en bra dag!



Ska du hitta på något roligt idag då? ^^



Kram / Louise

#15 - - naxo - bloggen med tips!:

Hoppas du får en bra lördag!

Hur mår du? :)

#16 - - FlizanLizan:

sv: allt bra? :;D

#17 - - Rosanna:):

Dagens blogg är utsedd, om du inte vann så kommer det snart mer tävlingar att vara med i på bloggen!

#18 - - ♫♪ Sandra T:

bra tips :)