Söker du extrajobb?

Oriflame

 

Oriflame

Vill du ha ett roligt, lärorikt och utvecklande extrajobb? Gå med i min säljgrupp i Oriflame och tjäna lite extra pengar nu till sommarens alla resor och aktiviteter!

Hur?

Genom att bli säljkonsulent i min Oriflamegrupp får du möjlighet att ta del av ett brett sortiment kosmetik till ett väldigt bra pris, du får även 20% rabatt på allt du handlar.

Vill du tjäna ännu mer är det bara att visa katalogen för alla du träffar och ta in beställningar från andra, för varje 100 kr du tar in beställning på får du 20 kr i förtjänst.

Varför?

Oriflame är ett direktförsäljande företag som grundades 1967 i Stockholm, idag är det ett internationellt kosmetikföretag som finns i över 60 länder och som omsätter ungefär 1,3 miljarder Euro om året. Oriflame har ca 900 produkter som enda från starten varit fria från djurtester och onödiga kemikalier.

Att vara med i en säljgrupp i Oriflame är jätteroligt, du tjänar extra pengar, får träffa nya fantastiska människor och du lär dig att utvecklas som människa. Självklart får du även härliga produkter på köpet som t.ex. smink, hudkrämer, duschtvålar och parfymer.

Vill du vara med i gemenskapen?

I så fall är det bara att du hör av dig till mig på min mejl: [email protected] eller skriver din mejladress i kommentarfältet så hör jag av mig till dig.

Hoppas du vill vara med! /Jennifer

#1 - - Annika - drömmen om 11 barn:

Sv Tusen tack för din fina kommentar gällande min 11barnsdröm - det betyder massor att se att det finns så glada och positiva människor där ute! <3

Jag tänker likadant, drömmar är viktigt, väldigt viktigt för att vi ska orka o fortsätta kämpa typ :)

#2 - - MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA:

Hoppas att du får en kanonbra dag :)

#3 - - Bismillah <3:

vad kul :D följer dig på bloglovin nu:)

#4 - - ebba:

ja själv då? :)

#5 - - cevb:

Haft en bra dag?:)

#6 - - Carro - http://four.blogg.se/:

sv : okej ^^

Önskar dig en fortsatt bra tisdag! :D

#7 - - J:

Härligt

#8 - - Jennifer:

SV: Tack detsamma!♥

#9 - - E M M E L L Y:

sv: japp! hoppas din varit bra med! ;)

#10 - - Kulan:

Tycker du att tjejer har lätt för att förstå sig på killar?