Tentaskrivning

Godmorgon mina vänner! Ännu en morgon jag är uppe tidigt, jösses jag är nästan lite imponerad av mig själv =P. Men det är så tomt och tråkigt i sängen nu när älsklingen åker iväg tidigt igen så det är lika bra att gå upp och få lite vettigt gjort. Nu tar jag en liten paus från tentaskrivandet. Har precis en vecka på mig innan den ska vara inlämnad men man vill ju gärna ha den klar lite tidigare om det går. Måste se till att gå till bibblan någon dag i veckan och läsa lite fler böcker också. Men idag har jag nog böcker så det räcker förhoppningsvis!
Funderar även på att ta en liten tur till söderköping och hälsa på mamma och syster vid lunch, men vi får väl se hur långt jag hunnit tills dess. /Jennifer
#1 - - MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala:

Önskar dig en finfin tisdag!!

Hoppas din dag blir bättre än min :P

#2 - - FlizanLizan:

sv: tack det gick bra :D

#3 - - Anna med A:

tack! :D



jag vet inte jag fick den av min papap:)

#4 - - Neha:

Precis, man vill ju inte stressa sista dagen med en tenta:D

#5 - - MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala:

Nu är dagens läsare utsedd :) kika in och se om det blev du :D

#6 - - Carro - http://four.blogg.se/:

sv: Tack!

Ha en toppen onsdag! :D