Fredag 30 November

 
Godmorgon mina vänner. Inatt har jag haft ännu en sömnlös natt, ni anar inte hur skönt det då är att med gott samvete kunna ta en liten sovmorgon och veta att man kan vila hur mycket man behöver under dagen, inte behöva tänka på universitetsuppgifter som MÅSTE skrivas!
Eftersom att magen skrek efter mat så gick jag upp ganska tidigt iallafall.
Nu sitter jag här vid matbordet, äter tomtegröt, lyssnar på julmusik och ser små söta snöflingor singla ner utanför fönstret. Nu är verkligen den mysigaste månaden, December i antågande, och jag kunde inte vara lyckligare med vår lilla skatt i tryggt förvar inne i magen! /Jennifer
#1 - - DIANA ÖSTERBERG:

sv; ska fira en vän :) själv då?

#2 - - MADDISENJ:

Så fin du är med magen och allt

#3 - - DIANA ÖSTERBERG:

sv; mysigt =)

#4 - - Linn:

åh, så fin bild. när är du beräknad att föda? :)