Torsdag 29 November

Hej på er! Imorse sov jag ut till strax efter kl 8, himla skönt. Nu sitter jag och äter lite "tomtegröt" och funderar på vad jag ska pyssla med under dagen. Känns väldigt tomt på något sätt när man inte har en massa skoluppgifter att ta tag i, men samtidigt sååå skönt. Nu kan jag verkligen fokusera på att ta hand om mig och Busiga Bebben. Igår var mammsen och jag och köpte lite adventsfint hem till lägenheten, och sedan hjälpte hon mig att sätta upp gardiner och julstjärnor så nu har vi det jättemysigt här hemma. Underbara mamma, jag är så tacksam för att jag har dig ska du veta, du är världens finaste <3! Idag kanske det får bli att fortsätta att adventsfixa lite, måste skura golvet och lite så det finns ju att göra. 
Hoppas att ni får en riktigt bra dag! /Jennifer
#1 - - Mamma till William och Wilma:

God förmiddag..Gott med tomtegröt..ska äta det till lunch sen.Ha en fin torsdag..kram

#2 - - DIANA ÖSTERBERG:

sv; ska baka lussebullar med systersonen :) sj?