Sliter mitt hår!

 
Har nu suttit och pluggat i tre, snart fyra timmar och endast skrivit två sidor på den här nedrans uppsattsen som ska vara inne på fredag! Försöker och vrida och vända på det så att jag ska få ut mer text och fler trådar att följa vidare men det är sååå svårt. Plus att jag inte har så många böcker som jag önskar och på grund av den här nedrans förkylningen känns det inte som en så bra idé att ge sig ut i ruskvädret och sätta sig på bibblan. Som tur är så är det lite bättre idag så att jag kanske kan ta en tur dit imorgon, ska ju ändå iväg till universitetet för redovisning. Ännu ett stressmoment som jag inte har hunnit klart att förbereda! Nej fy vad hemskt studierna känns för tillfället, massa stress och ingen ork, hoppas verkligen att det släpper snart och börjar flyta på. Annars vet jag inte hur jag ska orka enda till jul, höggravid och allt! /Jennifer
#1 - - marina:

sv. Ja precis. :)

#2 - - Emmy:

sv;
Aaah trevligt :D Yesyes! Har du också lov just nu?