Parkmys

 
Åh vad glad jag blev förut när några vänner hörde av sig och frågade om jag ville med dem till Vasaparken och leka med barnen, ja Theodore leker ju inte så mycket än utan låg och myste i vagnen, men deras två små pojkar sprang omkring och busade. Det är så härligt att tänka att om ett år är det där Theodore, då kan han också vara med och leka i sandlådan, gunga och åka rutschkana. 
Det är så härligt väder ute idag, det var tråkigt att behöva gå in, men i eftermiddag ska vi åka ut och hälsa på familjen i Södeköping så jag hoppas att vädret håller i sig tills dess.
 
I parken stötte jag även på ett gäng mammor som hade något som kallades "mamma-bootcamp", jag fick ledarens visitkort så jag ska nog faktiskt höra av mig till henne, det verkade jätteroligt, och så himla skönt om man kunde komma igång med lite träning igen! /Jennifer
#1 - - Emmy:

Åh vad mysigt, det är fint att gå till en park och leka så (brukar göra det med mina vänner...) och även titta på när barn leker! Och det låter ju jättegrymt med en slags träningsgrupp :D då kan man hjälpa till och peppas juu :)

sv;
Jaa absolut! Jag skulle inte välja att bo på landet nu i dagsläget, men jag ser många fördelar med det också :D Men tycker synd om mina bussåkande vänner som alltid behöver nästan en timme innan de kommer hem efter skolan, t.ex. ^^

#2 - - anniepiie:

omg så himla söt, låter intressant dedär med mamma bootcamp! :) hihi SV: haha samma här,har oxå typ 2-3 kvar så jag inte kommer vidare. Men vägrar ge upp! :)) Kram