Hyacint på burk

Igår kände jag mig lite kreativ och eftersom att jag fått hyacinter av min kära mor som jag var tvungen att plantera så pysslade jag ihop en liten grupp som nu pryder vårt köksfönster. Man kan göra så himla mycket kul grejer med sådan här dekorationstejp, de här rullarna har jag hittat på ICA Maxi.
 
 
 
 
#1 - - anniepiie:

Åhh så tjusigt, kreativt! :)SV: Tack! Jasså, vad söker du för arbeten då? :) Läste något om att du jobbade på ett bageri. Va roligt!!! Det gäller att man inte ger upp med jobbsökandet! Lycka till.♥ Kramar

#2 - - anniepiie:

Åhh så tjusigt, kreativt! :)SV: Tack! Jasså, vad söker du för arbeten då? :) Läste något om att du jobbade på ett bageri. Va roligt!!! Det gäller att man inte ger upp med jobbsökandet! Lycka till.♥ Kramar

#3 - - Anita :

Snyggt det blev! :)

SV; Vi gör varsin julklappskalender :D