Mammas lilla hjälpreda

 
 
Idag har det varit lite städ och plock här hemma för min och Theodores del. Det är så skönt med en så duktig liten pojke som hjälper sin kära mor att städa. Framförallt när mamma inte fått så mycket sömn och är lite trött. Han har både hjälpt mamma att köra damsugaren, hjälpt till att blöta ner golvet så mamma kan svabba, och sedan torkat rent med rumpestumpen. Som allt annat så tar det ju lite extra tid med en liten som ska vara med, men nu har vi iallafall lite renare här hemma, en stund. 
 
Ikväll blir det mys med familjen, som jag längtat! Jag ska bara iväg och handla lite och sedan blir det fredagsmys för hela slanten. Imorgon väntar jobb på bageriet igen./Jennifer
 
 
#1 - - mamma:

Vad duktiga ni är! Hmmm ... han är precis lika intresserad av städning som du när du var liten. Ville hjälpa till. Tvätta tvätt i toastolen o liknande upptåg!! ;) roligt att se att det finns kvar i generna ;) kram

#2 - - Anita :

Så otroligt gullig att man nästan smälter ju! :,)

#3 - - ellinor:

Han är ju för go!! :) så himlans stor. Det var ett tag sedan jag kikade in på bloggen...
Sist jag läste var det bröllops planer :)

#4 - - anniepiie:

Så duktiga ni är! :D SV: Jaa, ett bageri skulle jag också kunna tänka mig att jobba i, så himla kul! :D Hoppas att det går bra med sökandet, bra att inte vara för kräsen. :) Kram