Trött, tröttare, tröttast.

 
Oj oj oj, nu är det tredje kvällen i rad som lillprinsen inte vill somna. Han har fått helt annan dygnsrytm och vill vara vaken mer och oftare, tyvärr så har han nog inte insett att ju mer man är vaken ju tröttare blir man och till slur blir han så övertrött att det är näst intill omöjligt att få honom nöjd, min lilla skruttunge. Hoppas att natten blir bra så att jag får sova några timmar i sträck iallafall. Ikväll har jag varit så trött att jag inte vet vad vart jag ska ta vägen, jag inser att jag varit väldigt bortskämd med sömn den senaste månaden, nu vet jag verkligen vad trött småbarnsförälder innebär! /Jennifer
#1 - - majken:

Ja, hihi:D<3

#2 - - Becka [fotoblogg]:

Åh, du är så vacker.
sv: Åh tack så väldans mycket kära du! Det gör mig så glad att du tycker det.
Fredagskramar. ♥

#3 - - Tuva Ek:

Så fin du är! :)

#4 - - Emmy:

sv;
Ingen orsak hihi. Jodå jag mår helt okej, själv då? ^^

#5 - - anniepiie:

hoppas att du har fått några timmars sömn, behövs ju!! ;) SV: Visst är hon, jag gillar dom flesta låtarna med henne. :) Kram

#6 - - isabella:

Vilken fin bild!