Halvars glass

Så härligt det är med sol och sommar. Idag har jag verkligen känt mig pigg och glad, mycket bättre än igår då jag inte alls hade någon bra dag. Mycket gjorde det nog också att min kära mamma, syster och systerdotter har varit här och hälsat på. Vi har lekt med barnen och så tog vi en promenad till Halvars glass för årets första kulglass! Theo tog jag i bärselen och Malin fick låna vagnen, det tog inte många minuter innan lillprinsen sov, så himla mysig han är den där lille godingen.

Ikväll blir det att bara vara hemma och ta det lugnt och mysa med familjen. Theo sov väldigt dåligt inatt så det ska bli skönt att bara slappa lite. Hoppas ni har en underbar dag i solen! /Jennifer

#1 - - mammiz:

Visst var det härlig ! Ni är så goa. Tack snälla för en underbar dag ♥

Svar: Det är jag som ska tacka för att ni kom in och hälsade på, det var supermysigt! ❤
Jennifer