Fyndat till mor och son

 
Hej mina vänner! Idag blev det en tur upp till stan för att byta mitt iPhone skal som jag köpte fel i tisdags. Som alltid så kom jag ju förstås hem med lite mer. De hade rea på KappAhl, och 20% på det, så jag var inne och fyndade en snygg tröja och t-shirt att piffa upp garderoben med nu i höst. Tyvärr hade de inte så mycket rea på barnavdelningen men på Lindex hittade jag två tröjor för 100 kr till lillprinsen, den gröna hade han när han bara var någon månad och jag tyckte han växte ur den alldeles för fort så nu fick han en i en större storlek också. Det blev även en liten uppfräschning i min underklädeslåda, tyvärr var de inte på rean men vad tusan, jag behövde verkligen en ny BH. 
Allt som allt är jag riktigt nöjd med min lilla shoppingtur, behövs lite piff en gråmulen dag som denna! /Jennifer
 
 
#1 - - tess:

Och Malin har en sån tröja i strl 80, så han kan ha den där snygga tröjan läääänge! Haha. Jag gillade den med kan jag lova! Kul med lite nytt!
Marie sa att de hade 70% på Zizzis också! Hon hade tydligen hittat massa snyggt där! :D
Puss puss

#2 - - Emmy:

sv;
Hihi ja, ibland så... Jag vet inte vad jag gör. Allt möjligt dåligt kommer ikapp mina tankar. Men idag är det inte så :) Tusen tack för dina varma ord! Det gör jättegott i mig, jag är glad att det finns så snälla människor som dig. <3