Mammas sjukling

 
 
Idag är det ingen bra dag här hemma. Min lilla skrutt är hostig, snorig, har feber och är inte på sitt vanliga glada och spralliga humör. Just nu sover han så jag hoppas att han mår lite bättre när han vaknar, mammas lilla älskling. 
Hoppas verkligen att resten av familjen slipper det den här gången, men jag har redan börjat hosta och snora lite jag med så jag håller tummarna för att det inte bryter ut. Jag tycker verkligen att vi har haft nog med förkylningar den här hösten! 
Så idag blir det en lugn hemma dag och hoppas på att lillprinsen kryar på sig snabbt. /Jennifer
#1 - - Emmy:

Krya på sonen din :(

sv;
Åh taack snälla! Det var verkligen underbart fint ute hihi. Kram :D

#2 - - FlizanLizan:

Hejsan

Sugen på en ny header eller design? Klicka då in på min blogg eller min portfolio för mer info. http://flizanlizan.blogg.se/portfolio

#3 - - Annster:

Verkligen!
Både katter och djur i ren allmänhet är underbart.
Ren kärlek <3 :)

#4 - - FlizanLizan:

sv: tack så mkt :D
allt bra med dig? :D

#5 - - Emmy:

sv;
Åh härligt. Ja det hoppas också för eran skull :)

Jaa, det är den sannerligen och jag personligen älskar cherimoya. Varma rekommendationer från mig att testa frukten iaf! Kram ^^

#6 - - Becka [fotoblogg]:

Åh så sött, hihi.
sv: Åh, tusen tack för din fina kommentar kära du! ♥

#7 - - Annster:

Smart!
Har samlat på mig en del recept. Behöver rensa nu känner jag. Brukade riva ut från veckorevyn och sätta i pärmar. Så man bara har de man är intresserad av på samma ställe.

#8 - - anniepiie:

åhh så söt! :D SV: Ja, absolute! morötter vill jag odla, så himla gott!! :) Joda, jag han med det jag skulle under dagen! :) Ha en bra kväll nu!! Kram