Friday im in love!


Det går lång tid mellan inläggen nu, det blir väl så med en energisk åttamånaders hemma! Men är jag inte här och slänger in inlägg så hittar ni mig alltid på Twitter; @theos_mamma eller på Instagram; jennifer_svensson. Är man nörd på sociala nätverk så är man ;)!

Idag är vi i Söderköping och busar med kusin och moster igen, vi tog faktiskt bussen hit imorse och jag måste säga att det gick riktigt bra. Jag har varit lite rädd för det där innan hur man ska krångla på barnvagnen på bussen och hur man ska få plats och allt, men premiärturen blev riktigt lyckad faktiskt och Theo tyckte nog det var lite spännande också. 

Det blir nog att stanna här till kvällen för jag tror även att min kära man kommer senare efter jobbet för att umgås lite. En härlig fredag med andra ord! /Jennifer

#1 - - Anita:

Så söt bild, hoppas du får en fin fredags kväll nu! Kram

#2 - - Anita:

SV; Men åh, häftigt att se hästarna på plats liksom! :D

#3 - - Becka [fotoblogg]:

Så bedårande söt.
sv: Nämen åh, vad söt du är. Det värmer så, tusen tack vackra du!
Lördagskram. ♥

#4 - - Emmy:

Kul att se dig på twitter ju, följer ganska många men då och då ser jag dina tweets :D

sv;
Aaahjo precis, så det är väl helt okej egentligen haha! Åh tack snälla och detsamma :D