Onsdag 18 September



Idag är vi i Söderköping och busar med moster och kusin, kusinen är ju än så länge på dagis men hon kommer hem och håller koll på sin vilda lillkusin efter lunch. Mohaha, tjoar Theodore här och passar på att pilla och smaka på varje leksak som kusinen har på rummet! 

Senare idag kommer min älskade mamma hem som jag inte träffat på tre veckor! Hujedamej, jag lär ju behöva tygla mig för att inte krypa upp och krampaktigt klamra mig fast i knät på henne när jag ser henne! 

Men fram tills dess är det iallafall lek och bus. /Jennifer



#1 - - Becka [fotoblogg]:

Vackra du. :)
sv: Åh, verkligen tack fina fina du. Det värmer så väldans mycket. Tusen tack vännen!
Kramar. ♥

#2 - - malin:

-hihi ingen fara! :)

ja men precis, allt det skulle jag också verkligen kunna bära, så himla snyggt :D

#3 - - Anita:

Mysigt, söta bilder på er! :-)