And she's back!

Mitt i all kaos, som även kallas vår vardag för tillfället, sitter jag nu vid mina föräldrars matbord och fick för mig att uppdatera bloggen lite. Tre månader har gått sedan sist och mycket har hänt! Vi har haft semester, åkt lite båt, sålt vår lägenhet, renoverat hus, kommit tillbaka från semester, blivit inneboende hos mina föräldrar, ja för att bara nämna de stora sakerna. 

Igår lämnade vi ifrån oss nycklarna till lägenheten i Norrköping och är nu på riktigt "sörpings-bor" (bosatta i staden Söderköping). Än sålänge bor vi hos mina föräldrar på samma gård som vårt hus eftersom att vi inte riktigt är klara med renoveringen. 

Om sanningen ska fram vet jag inte vad vi gett oss in på med det här huset, men jag är ganska säker på att när det är klart kommer det att vara ett riktigt drömslott! 



#1 - - Emelie:

Låter som en massa skoj under den tiden ju ^^

#2 - - anniepiie:

Heej! :D Åhh så fint hus, kommer bli kanonfint när ni har rustat inne också! :) Brukar ju alltid vara en hel del att göra när man köper hus och man vill ju sätta sin egen prägel på de! ;) SV: Vi var där i 4 dar men kom hem dag 5 på natten runt 03.00. Var såå trött, men värt att få en dag extra i London ist för att åka hem tidigt! :) Hoppas att allt är bra med dig!! Kramar