Ledig Söndag


Åh vad jag har längtat till denna dag, hela veckan har jag sett fram emot söndag och att äntligen få en ledig dag med mina älsklingar här hemma. Det har varit en lång och omtumlande vecka på alla sätt och vis och därför har den nog också kännts extra lång! 

Dagen har jag än sålänge spenderat ute i vårt hus med pill och fix för att få allting klart. Henke och min kära farfar som hjälper oss så mycket håller på med toaletten. Hoppas på att allt snart blir klart så att vi kan flytta hit. Jag vill verkligen ha mitt egna lilla krypin snart! Jag är så tacksam för att vi får sova och bo hos mina föräldrar, men det är samtidigt väldigt jobbigt. Jag behöver ha ett eget hem att rå om, en egen säng att sova i och bara få ta hand om min lilla familj. 
#1 - - anniepiie:

Alltid härligt med lite ledighet! :D Åhh tänk den dagen när ni kliver in i erat hem och kan slå er ner på riktigt! ;) hihi Kram