13-03-10


God kväll mina vänner! Nu är det ny vecka igen och jag kan ju inte påstå att jag och lillprinsen fått någon vidare bra start på den, vi båda har varit ganska krassliga i magen och morgonen började jag med att kräkas. Som tur är så har vi inte varit så hängiga utan det har bara varit magen som krånglat. Hoppas att det inte är så farligt. Det här är tredje gången det här året som vi åker på maginfluensa! Men eftersom vi varit pigga i övrigt så gick vi faktiskt ut och lekte lite på gården innan lunch, jag kände inte för att sitta inne i lägenheten när det var så fint väder. Men efter lunch kom ju regnet så eftermiddagen har spenderats inne med lek och barn-tv. 
Nu sover lillen och jag ska ta och krypa ner under filten i soffan! Hoppas ni haft en härlig måndag. /Jennifer


#1 - - Maolion:

Usch, låter inget vidare!
Krya på er båda två <3

#2 - - Annster:

Håller tummarna :)
Bara bra här. Hoppas din vecka varit bra trots sjukdom :)

#3 - - frida christina:

Usch hoppas att ni kryar på er snart!

#4 - - Johanna - A dream as a model ♥:

Usch krya på er!

#5 - - VERONICA - modeblogg:

Fy vad synd, hoppas ni blir på bättrningsvägen snart! Krya!
Gud vilken sötnos, krya krya krya! Kramkram

#6 - - Emmy:

Låter inte alls kul med maginfluensa, skönt att ni ändå kom ut och lekte! Krya på er i övrigt då :)

sv;
Hahaha ja rätt charmig var hon ju! Jag får be om ursäkt för så sent svar, men jag hoppas att du har haft en rätt trevlig dag i varje fall (den verkade ju ha bestått av lite roligheter i varje fall) Kram :D

#7 - - irma frisör och makeupartist!:

Hej!
Jag vill meddela att bloggen nu läggs ner men övergår till min facebook-sida där ni kan fortsätta följa mina arbeten som frisör och make up artist! Före och efterbilder, produkt rekomendationer samt andra tips och råd kommer att komma upp!
Välkommen att gilla sidan!
https://www.facebook.com/pages/Irma-Granbom-Fris%C3%B6r-Make-Up-Artist/791952500833157?fref=ts

#8 - - Rebecka:

Åh så söt! Krya på er :)

Ha en fin kväll ♡

Kram