Vår jul

Nu kommer mina inlägg lite huller om buller här tidsmässigt men jag tyckte ändå att jag var tvungen att skriva ett inlägg om vår helt underbara jul. 
Jag jobbade ganska så mycket innan jul och orken fanns inte riktigt där, så tyvärr hann jag inte förbereda allt som jag hade velat förbereda med julgodis, bakning och pyntning. Men julen kom ändå och den blev helt magisk. 
 
Julafton firade vi hemma hos mina föräldrar med alla syskon och far- och mor-föräldrar. Det blev just en sån jul som jag vuxit upp med, julbord vid kl 13, Kalle Anka vid kl 15, sedan besök av tomte och efter det fika och en massa julgott. Theodore trivdes som fisken i vattnet med hans kusiner, all god mat och besöket av tomten blev en riktig hit! Och när det blev för mycket stök och stim så drog han sig undan och lekte i ett annat rum med leksakerna, det är så fint att se att han faktiskt gör det. Blir det för mycket för honom så går han iväg ett tag och sedan kommer han tillbaka och umgås. Han är så stor min lilla prins! 
 
På juldagen firade vi med Henriks familj hemma hos hans föräldrar. Då kom Theos andra kusiner som han också trivs så himla bra med, det blev ännu mer bus och lek och även hit kom tomten på besök. Vi blev där hela dagen och bara myste. 
 
Vi fick en massa fina julklappar från våra nära och kära och det är en riktigt glad och nöjd liten pojke som har lekt med sina nya leksaker i mellandagarna. Den finaste klappen enligt mig var att vi fick fira julen med de allra närmaste, allihopa, och vi hade det så fruktansvärt trevligt och mysigt. Pirrar lite i kroppen att tänka på att vi nästa jul kommer att ha en till liten knatte hos oss att fira med.