Nytt och fräscht!


Idag har jag varit hos min underbara frisör Wicky och blivit fin i håret, ni får tyvärr bara en suddig mobilbild men jag blev riktigt nöjd! Så himla skönt med en liten uppfräschning och det blev även att gå tillbaka till lugg. Jag har ju tappat så mycket hår nu under amningen och nu när det växer ut igen så har jag fått som små babyfjun i pannan som bara såg jätteroligt ut, så dem dolde vi bakom luggen. 

Theodore fick busa med moster Tessan och mormor under tiden. Han har varit väldigt trött idag, antar han är lite seg efter allt bus hos farmor och farfar i helgen och det blev inte mycket sömn igår på dagen tyvärr, så han har varit på lite knepigt humör. Men nu sover han gott för natten så jag hoppas han är piggare och gladare imorgon. /Jennifer
#1 - - nora:

kika gärna in på min blogg och kommentera mitt senaste inlägg om vad du tycker om ett träningsinlägg.
KRAM