Februari


Så var det Februari då, the månad of löööve, månaden då det börjar bli lite mer klirr i kassan efter julhelgerna och köerna på gymmen börjar krympa. Den här månaden kommer bli något alldeles speciellt för mig, inte nog med att jag blir ett år äldre utan detta är även månaden då min mammaledighet offeciellt är slut, imorgon (!!!) börjar vår lille Theodore sin inskolning på dagis. Och det är med skräckblandad förtjusning som jag ser på min son och inser hur stor han börjar bli. Det ska bli både skönt och sorgligt att få in min lillprins på dagis, jag kommer ju att sakna ihjäl mig efter honom på dagarna. Men samtidigt vet jag att han kommer tycka det är jätteroligt, och han behöver nog lite ombyte nu och slippa vara hemma med mamma-tråkmåns hela tiden. Det händer också en massa annat spännande för tillfället men skrockfull som jag är så vill jag inte föra otur med mig genom att berätta det riktigt än, men det är något mycket roligt som kommer att förändra vår lilla familjs vardag avsevärt om det går vägen. 

Jag önskar alla mina kära vänner och läsare en riktigt fin Februari! /Jennifer
#1 - - milina.blogg.se:

så söt bild :)

#2 - - Hann:

Ja han är en riktig ängel! Skönt att bli ompysslad när de behövs !:)

#3 - - Johanna - A dream as a model ♥:

sv: Ja det var riktigt härligt! :) Okej det låter ju rätt bra.

#4 - - irma frisör och makeupartist!:

sv: tack, vad omtänksamt! jag är nöjd hur eller hur :)!