God fortsättning

Vilket underbart nyår vi haft! Nyårsafton började med att jag blev moster för andra gången. En liten Olivia bestämde sig för att titta ut strax innan tre på natten, och åh vilken liten sötnos det är, jag kan inte se mig mätt! Så såklart åkte vi och hälsade på nytillskottet på dagen innan vi åkte iväg till kompisar i Kimstad på kvällen för att fira nyår. Det blev en fruktansvärt god tre rätters meny, en massa bus med Theodore, Pratmakarna, strömavbrott, fyrverkerier, nyårsskål och en massa skratt! 
2013 var det absolut bästa året hittills, det började med att vår lilla Theodore kom till oss den 8 Januari och slutade med att lilla Olivia kom till oss på självaste nyårsafton. Jag har ju svårt att tro att 2014 kommer att slå 2013 men jag har inga tvivel på att det kommer bli ett underbart år ändå! Tyvärr har jag varit dålig med kameran så ni får hålla till godo med några suddiga mobilbilder istället. /Jennifer





#1 - - FlizanLizan:

sv: ja, vad skoj :)
allt bra idag? :)

#2 - - FlizanLizan:

sv: härligt att höra :D
idag så har jag gymmat och senare så har jag bowlingträning sj då? :D

#3 - - Anita:

Så mysiga bilder, god fortsättning fina du!
Kram

#4 - - FlizanLizan:

sv: hehe ja de var skoj :P
allt bra med dig? :D

#5 - - FlizanLizan:

sv: hehe aa :)
ja det är jue lika bra att börja med träningen på en gång jag vill jue vara redo för sommaren haha :P
jaha okej vad mysigt :)